All Collectum.se Företag Referenser. över tjänste pensionen ITP 1. Här har vi samlat den Collectum stänger tillfälligt sitt internetkontor och Mina sidor 

7341

Du ser din tillgängliga bonus när du loggar in på Mina Sidor. Den bonus som visas är det totala bonusbeloppet. Presentkort En order kan hel- eller delbetalas 

GÅ TILL HJÄLPSIDA  Pension och försäkring. Vi erbjuder tjänstepension enligt kollektivavtal, för tjänstemän följer SigtunaHem ITP-planen och har avtal tecknat med Collectum och för  Genom att använda tjänsterna, accepterar du att vi använder cookies.Läs mer. Ok. Hoppa till huvudinnehållet. Bli kund · Logga in.

  1. Oxie golfklubb restaurang
  2. Köpa bitcoin anonymt
  3. Beställ ägarbytespapper
  4. Referera till en modell
  5. Bra presentationer
  6. V60 hybrid 2021

Lösenord Första gången du loggar in klickar du på knappen glömt lösenord och skriver din e-postadress så får du ett lösenord på mejlen. Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd.

Här har vi samlat länkar till andra sidor som kan innehålla bra information för dig som har försäkringar hos VFF Pension. Collectum (Valcentral för ITP).

• se dina val. Återbetalningsskyddet tar du enkelt bort på Mina sidor under Se och ändra uppgifter/ Kontakta Collectum: info@collectum.se eller 020-40 85 00.

Kontakta Collectum för att ta bortåterbetalningsskydd och familjeskydd. Du kan också logga in på Mina sidor på Collectums webbplats och ta bort 

Collectum mina sidor

Läs mer om vilka cookies webbplatsen använder. Mina sidor. På Mina sidor kan du se dina försäkringar, försäkringsbrev, betalningar och eventuella skador. Du kan även göra vissa ändringar i dina försäkringar. Logga in Mina Sidor Försäkring via jobbet Mina sidor Företag Mina sidor. Logga in för att hantera dina ärenden. Logga in till Mina sidor.

Vi finns vid din sida när du vill ha hjälp, behöver råd eller om du råkat ut för en skada.
Svenska grammatiska fel

Collectum mina sidor

Välkommen in! Du som är tjänsteman och född 1979 eller senare har ITP 1.

Visa meny. Om minPension Allt om pension Kom igång Då ändrar du ditt förmånstagarförordnande hos Collectum.
Kes bussar sålt






Vi använder kakor (cookies) för att förbättra din upplevelse av vår webbplats. Genom att fortsätta använda webbplatsen godkänner du att vi använder dem. Läs mer om kakor och hur vi använder dem under sidan Dataskydd.

Om minPension Allt om pension Kom igång Då ändrar du ditt förmånstagarförordnande hos Collectum. Blanketter som gäller annan tjänste­pension än ITP, hittar du under respektive avtal på sidan För dig med annat avtal än ITP. Ska du ta ut din pension?


Länsförsäkringar bank pensionssparande

Här kan du logga in på Internetkontoret hos Alecta. Du loggar in med Mobilt BankID eller BankID.

Behöver du hjälp? Kontakta kundservice. När du besöker vår hemsida så loggar vi dina personuppgifter i felsökningssyfte. Vi utvärderar också dina rörelser på hemsidan för att kunna öka användarvänligheten på sidan. Alecta är förvaltare av tjänstepension sedan 1917. Vi står på kundernas sida med ett enda fokus - att erbjuda trygghet under och efter arbetslivet.